دعا

برای من دعا کنید 


هر دعای خیری که خودتون بلدید


 باضافه اینکه خدا به من اشک بده تا 


بتونم مثل بقیه موقع  ناراحتی 


و دلتنگی راحت اشک بریزم 

-


نبودن

گاهی نبودن یکی چقد سنگینه 


 

ادامه مطلب ...

عید فطر


نمیدونم شما هم با من موافقین یا نه 


بد رقم ادم بغض میکنه وقتی ماه رمضان 


تموم میشه 


ولی لذتی هم که تو خوندن نماز عید فطر هست 


تو هیچی نیست من که عاشق قنوتشم! 



" عیدتون مبارک " 

نگو دیره !

پر از احساس آزادی ،


نشسته کنج زندونم 


یه بغض کهنه که انگار ،


میون ابر و بارونم 


وجودم  بی تو یخ بسته ،


بتاب! 


سردم !


زمستونم !



جهنم

پدرم میگوید 


" جهنم" نه شاخ دارد و نه دم !


"مجبور"یم در این گرمای سوزان اینجا


 کار کنیم ، بمانیم و "زنده"گی کنیم 


 و این یعنی


 جهنم !

فاحشه

فاحشه را خدا فاحشه نکرد ...

 

آن ها که در شهر نان قسمت میکنند،

 

او را لنگ نان گذاشته اند

 

تا هر زمان که لنگ هم آغوشی ماندند،


او را به نانی بخرند.

                                      "صادق هدایت"

حماقت

درد من تنهایی نیست؛



بلکه مرگ ملتی است



 که گدایی را قناعت؛



بی عرضگی را صبر و



با تبسمی بر لب...



این حماقت را 



حکمت خداوند می نامند. (گاندی